De elektrische auto-chip is een nieuwe retrofitting-techniek die een grote belofte vertoont voor het transformeren van een elektrische auto in een volwaardig stromend voertuig. Het is geen nieuw concept, maar het achtervolgen van een elektrische auto om deze chip op te nemen, is een vrij nieuwe innovatie. Dit project wordt ondernomen door de leidinggevende retrofittingspecialisten, Nisko. Het idee achter het retrofitting is om het bestaande besturingssysteem te verwijderen en deze te vervangen door een elektrisch autosysteem. De hele auto wordt vervolgens bij elkaar gewerkt, geïnstalleerd met nieuwe banden en remmen, geïnstalleerd met nieuwe carrosserie en emblemen en uiteindelijk onderhouden, die allemaal ongeveer één dag duren.
Elektrische autosystemen zijn ontwikkeld door talloze bedrijven wereldwijd. Ze zijn echter vaak onverenigbaar met elkaar. De meeste autobedrijven hebben, zoals BMW, hun eigen gepatenteerde systemen, terwijl het beheersen van fabrikanten zoals Mercedes-Benz of Nissan zijn vergrendeld. Met de elektrische auto chippen delen echter alle auto’s dezelfde standaard en hoeven de eigenaren niet technisch geneigd te zijn om het te installeren. Het elektrische auto retrofunctieproces zorgt er ook voor dat eventuele wijzigingen die aan het autosysteem worden gedaan, kan worden overgedragen aan de nieuw retrofited auto.
Nisko is al jaren betrokken bij de retrofitting-activiteiten en heeft zijn technieken aan het raffineren sinds het haar eerste retrofitting-business bijna vijftien jaar geleden is opgericht. Nu is het nog eenvoudiger geworden om een elektrisch autosysteem te vinden dat voldoet aan uw specifieke behoeften en vereisten. Het is zeer zeldzaam om twee of meer sets retrofittersoftware te vinden die goed samen zou werken; Niskos-ingenieurs brengen elk wakker moment door met het perfectioneren van hun ambacht. Het is alleen maar natuurlijk dat ze hun kennis willen delen met zoveel mogelijk autoliefhebbers over de hele wereld.
In het geval dat u zich afvraagt, is de elektrische auto-chip niets anders dan een standaard computerchip. Het wordt gebruikt om het elektrische systeem voor auto’s te programmeren en is aan het begin van het retrofunctieproces geïnstalleerd. Het wordt ook gebruikt om het aankondigingssysteem aan te pakken. Het is compatibel met de meeste toonaangevende elektrische auto-conversiekits en werkt perfect met de bestaande batterij. Om precies te zijn, vereist een volledig retrofed elektrische auto de vervanging van de originele batterij met een volledig functionele.
Veel mensen denken dat elektrische auto retrofitting erg duur is en buiten het bereik van de meeste individuen. Dit is een misvatting omdat je vandaag veel betaalbare en kosteneffectieve oplossingen op de markt kunt vinden. In feite wordt de technologie dagelijkse en meer retrofitting-services verwacht dat ze de komende jaren worden ingevoerd. In feite zal de vraag naar deze diensten blijven groeien, zodat het aantal mensen dat kan kiezen voor het retroferen van hun auto’s zal toenemen.
Het goede nieuws is dat de meeste van deze retrofitters zeer redelijk zijn en heel gemakkelijk te vinden zijn. Het belangrijkste is dat ze erg veilig zijn. Veel mensen die hebben geprobeerd om de chip zelf te installeren hebben slechte ervaringen gehad. Het is dus raadzaam om een expert de taak te laten doen. Als u echter geld wilt besparen, kunt u ook de retrofitting uitvoeren met behulp van een elektrische carkit. Klik hier voor meer informatie Chipperformance |